Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Aby odstąpić od umowy, należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu, na przykład poprzez wiadomość e-mail na adres:
Zwróconą rzecz należy odesłać niezwłocznie na adres:
ul. Tadeusza Kościuszki 86, 23-400 Biłgoraj, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązani do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności za dostarczone rzeczy (bez kosztów poniesionych na dostawę towaru – kurier, paczkomat) zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku:
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta,
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli zakupiony produkt okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go na podstawie rękojmi. Reklamację najlepiej zgłosić na adres e-mail: lub drogą pocztową na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 86, 23-400 Biłgoraj.
Reklamowany towar należy wysłać na adres:
ul. Tadeusza Kościuszki 86, 23-400 Biłgoraj
W przypadku wady, możesz żądać:
- wymiany towaru na nowy, wolny od wad,
- usunięcia wady,
- obniżenia ceny,
- odstąpienia od umowy (w przypadku wady istotnej).
Odpowiadamy za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru.
Reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na jej złożenie nie może zakończyć się przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty jej otrzymania.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.